Na dopoldanskem srečanju 13. 11. smo načrtovali organizacijo mednarodnih skupin učencev, ki bi skupaj reševali določene naloge. Učitelji smo predlagali, da bi tako učitelji kot učenci vsakič pripravili različne predstavitve – teme bi določili pred mobilnostjo, npr. o šolah (na Portugalskem), šolskem sistemu. Predstavitve učiteljev bi bile namenjene zaposlenim na šoli, ne le sodelujočim učiteljem v projektu. Na eTwinningu se redno objavljajo prispevki in gradiva, ki nastanejo ob izvajanju aktivnosti ali spremljajočih dejavnosti.
Sledila je teoretična predstavitev koncepta STEM, ki spodbuja t. i. DESIGN THINKING. Učitelji smo način preizkusili, na koncu pa sklenili, da bodo učenci na vsaki sledeči mobilnosti po tem modelu iskali praktične rešitve za probleme povezane z določenim tipom odpadkov, obravnavanim v projektu, ki je že določen za vsako sodelujočo državo.
V poznih popoldanskih urah smo se z ladjo odpeljali na največji od t. i. Prinčevih otokov (Adalar).